Ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілер мен дистрибьюторлардың назарына!
Осы арқылы “Павлодар Әлеуметтік кәсіпкерлік корпорациясы” АҚ өңірлік тұрақтандыру қорына форвардтық сатып алу-2024 жылғы картоп егінін өткізуге конкурс жариялайды:
1) Тауардың атауы: картоп;
2) тауар көлемі: 400 (төрт жүз) тонна;
3) тауардың бағасы: ҚҚС есебімен 150 (жүз елу) теңге;
4) жеткізу шарттары: Тапсырыс берушінің өтінімдері бойынша;
5) Төлем шарттары: берілген жағдайда 70% алдын ала төлем беру арқылы:
– қоймаларда аванстық төлем сомасына оны өндіру үшін тауардың және/немесе шикізаттың қажетті көлемінің болуын растайтын анықтамалар не өзге де құжаттар;
– несиелік бюроның есебімен расталатын оң несиелік тарих.
6) өтінімдерді қабылдау мерзімі: 3 (үш) жұмыс күні;
7) өтінімдерді қабылдаудың аяқталу мерзімі: 18.00 сағат, 2025 жылғы 31 қаңтар;
8) сатып алынатын тауардың техникалық ерекшелігі;
9) шарттың жобасы.
Конкурсқа қатысу үшін әлеуетті өнім беруші мынадай құжаттарды ұсынуға міндетті:
1) конкурсқа қатысуға өтінім;
2) сатып алынатын тауарға бағалық (коммерциялық) ұсыныс;
3) заңды тұлғаны/дара кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы куәлік не анықтама;
4) егер әлеуетті өнім беруші ресми дистрибьютор болып табылған жағдайда, өндірушімен тауарды дистрибуциялауға жасалған шарт (көшірме) және/немесе ресми дистрибьютордың мәртебесін растайтын өзге де ресми құжат;
5) егер әлеуетті өнім беруші өндіруші және (немесе) ауыл шаруашылығы тауарын өндіруші болып табылған жағдайда, тауардың шығарылған жерінің қолданыстағы сертификаты және/немесе есептің статистикалық нысаны 29-СХ немесе өткен жылғы А-005 нысаны;
6) жеткізілетін тауарға техникалық ерекшелік;
7) шарттың елеулі талаптарымен келісу.
8) қаржылық құжаттарға қол қоюға құқығы бар лауазымды адамдардың қолтаңбаларының үлгілері және мөр бедерлері бар карточкалар (нотариалды куәландырылған түпнұсқалар);
9) мемлекеттік кіріс органдарында есепке алу жүргізілетін берешектің жоқ (бар) екендігі туралы, өтінім берілген күнге дейін 5 жұмыс күнінен кешіктірілмей берілген мәліметтер;
10) Бірінші басшының не бұйрық бойынша бірінші басшыны алмастыратын тұлғаның (өтініш беруші заңды тұлғаның мүдделерін білдіретін тұлғаның), бас бухгалтердің жеке куәліктері (көшірмелері);
11) заңды тұлғаның бірінші басшысын және бас бухгалтерін тағайындау туралы бұйрық (лар) (бар болса);
12) қызмет көрсететін банктерден 5 жұмыс күнінен кешіктірмей берілген кредиттік берешектің (Банктің фирмалық бланкісінде), ағымдағы айдағы жағдай бойынша мерзімі өткен кредиттік берешектің болуы немесе болмауы туралы және соңғы 12 (он екі) айдағы айналымдар туралы анықтамалар.
Әлеуетті өнім беруші тауарды сатып алуға қатысуға өтінімді Павлодар қаласы, Луговая көшесі, 16, 6 қабат, 601 кабинет мекенжайы бойынша мөрленген конвертте ұсынады, оның бет жағында әлеуетті өнім берушінің толық атауы мен пошталық мекенжайы, сатып алуды ұйымдастырушының толық атауы мен пошталық мекенжайы, сатып алу атауы, сондай-ақ мынадай мазмұндағы мәтін көрсетілуі тиіс: “Тауарды сатып алу (сатып алу атауын көрсету)”.
Вниманию сельхозтоваропроизводителей и дистрибьютеров!
Настоящим, АО «Социально предпринимательская корпорация Павлодар» объявляет конкурс на проведение форвардного закупа – Картофель урожай 2024 года в региональный стабилизационный фонд:
1) Наименование товара: Картофель;
2) Объем товара: 400 (четыреста) тонн;
3) Цена товара: 150 (сто пятьдесят) тенге с учетом НДС;
4) Условия поставки: по заявкам Заказчика;
5) Условия оплаты: путем предоставления 70% предоплаты при условии предоставления:
– справки либо иные документы, подтверждающие наличие на складах необходимого объема товара и/или сырья для его производства на сумму авансового платежа;
– положительная кредитная история, которая подтверждается отчетом кредитного бюро.
6) Срок приема заявок: 3 (три) рабочих дня;
7) Срок окончания приема заявок: 18.00 часов, 31 января 2025 года;
8) Техническая спецификация приобретаемого товара;
9) Проект договора.
Для участия в конкурсе потенциальный поставщик обязан предоставить следующие документы:
1) заявка на участие в конкурсе;
2) ценовое (коммерческое) предложение на закупаемый товар;
3) свидетельство либо справка о государственной регистрации юридического лица/индивидуального предпринимателя;
4) договор, заключенный с производителем (копия) на дистрибуцию товара и/или иной официальный документ подтверждающий статус официального дистрибьютера, в случае если потенциальный поставщик является официальным дистрибьютером;
5) действующий сертификат происхождения товара и/или статистическая форма отчета 29-СХ или форма A-005 за прошедший год в случае, если потенциальный поставщик является производителем и (или) сельхозтоваропроизводителем;
6) техническая спецификация на поставляемый товар;
7) согласие с существенными условиями договора.
8) карточки с образцами подписей должностных лиц, имеющих право подписи финансовых документов и оттиском печати (нотариально заверенные оригиналы);
9) сведения об отсутствии (наличии) задолженности, учет по которым ведется в органах государственных доходов, выданные не позднее 5 рабочих дней до даты подачи заявки;
10) удостоверения личностей первого руководителя либо лица, замещающего первого руководителя по приказу, (лица, представляющего интересы юридического лица – заявителя), главного бухгалтера (копии);
11) приказ(-ы) о назначении первого руководителя и главного бухгалтера юридического лица (при наличии);
12) справки из обслуживающих банков о наличии или отсутствии ссудной задолженности (на фирменном бланке банка), выданные не позднее 5 рабочих дней, просроченной ссудной задолженности по состоянию на текущий месяц и об оборотах за последние 12 (двенадцать) месяцев.
Потенциальный поставщик представляет заявку на участие в закупе товара по адресу г. Павлодар, ул. Луговая 16, 6 этаж, 601 кабинет в запечатанном конверте, на лицевой стороне которого должны быть указаны полное наименование и почтовый адрес потенциального поставщика, полное наименование и почтовый адрес организатора закупок, наименование закупок, а также текст следующего содержания: «Закупка товара (указать название закупки)».